Aparenta si esenta.

Nu va lasati maguliti de vorbe frumoase si descrieri inutile

De pilda, sa comparam site-ul nostru si panoul nostru de administrare al comenzilor, cu orice alt site din domeniu, de pe internet!

E clar ca lumina zilei ca afacerea respectiva, oricare alta ar fi ea, ascunde niste frustrari, prin calitatea si cantitatea lucrarilor redactate, si ca nu le poate depasi.

Nu va lasati maguliti de vorbe frumoase si descrieri inutile (majoritatea idei, texte sau concepte copiate de la noi "cuvant cu cuvant" sau numai partial, talmacite, re-compilate si afisate pline de greseli sau fara inteles). <
Oricat de bun si oricate studii afirma si pretinde ca ar avea persoana respectiva, nu-ti inspira siguranta!

Cum poti accepta sfaturi si ajutor academic de la o persoana care este agramata, care nu e in stare sa-si faca singura nici macar propriul site de prezentare a serviciilor si copiaza de la noi!?
Cum poti sa iti lasi lucrarea de licenta pe mana unui astfel de "personaj" ?

Cea mai sigura si rapida forma de a-ti alege redactorul este puterea exemplului.
Cata putere de convingere sa aiba o persoana care doar zice, dar nu face?

Aparenta e cea care impulsioneaza sa faci primul pas, insa ce descoperi la al doilea pas reprezinta deja o problema. Daca ai descoperii in spatele aparentelor, care nu de rareori sunt inselatoare, ca ceea ce cauti nu se regaseste nici macar pe un sfert?

Cum te poti increde in aparenta, fara a cerceta si ce se ascunde dincolo de ea?

Aparenta conteaza, dintotdeauna a contat. Imaginea vinde, dar esenta e cea care face diferenta!

Totul e marketing. De la un mediocru site de prezentare intr-o anumita culoare, pana la insiruirea de cuvinte afisate fara sens.
Daca nu-ti faci o imagine buna, daca nu te promovezi intr-un mod cat mai original si in cercuri sociale importante, sansele ca oamenii sa te contacteze sunt foarte mici, mai ales daca esti un mediocru, fara prea multe capacitati intelectuale sau fara diplome de agatat in camera.