- Percepţia rolului în cadrul grupului – corelate psihologice
- Stilul de conducere perceput şi motivarea angajaţilor
- Influenţa personalităţii şi a inteligenţei emoţionale asupra satisfacţiei în muncă
- Corelatele psiho-sociale ale workaholismului
- Stresul mediat de trăsăturile de personalitate şi cultura organizaţională
- Cultura organizaţională şi satisfacţia membrilor grupului
- Diagnoza stresului şi a stilului de coping – implicaţii psihosociale
- Studiul proceselor psihosociale asociate stărilor eului şi a demersului de intervenţie în grup
- Factori psihologici individuali şi de grup ai conflictului muncă-familie
- Stilul de comunicare şi rolul perceput în cadrul grupului
- Evaluarea tendinţele anxioase ale elevilor în contextul crizei COVID 19
- Corelaţia dintre nivelul inteligenţei emoţionale şi tendinţa de a deveni actor în bullying
- Analiza inteligenţei emoţionale şi a tendinţelor psihocomportamentale la elevi
- Variabile psiho-sociale asociate grupului consumator dependent de social media.
- Stresul profesional şi viaţa de familie
- Particularităţi ale relaţiei muncă-familie şi impactul lor asupra interacţiunii cu copilul
- Rezistenţa la stres – resursă a competenţei parentale
- Influenţa modelului parental perceput în manifestarea competenţei parentale
- Inteligenţa emoţională şi stima de sine – factori mediatori ai comunicării în cuplu
- Trăsăturile de personalitate şi particularităţi ale relaţiei de cuplu
- Stima de sine a partenerilor vector în calitatea relaţiei de cuplu